فرم نمونه قرارداد نرم افزاري طراحی و راه اندازی سامانه ( تهيه نرم افزار)

دسته بندي : عمومی » فرم و مستندات
توضیحات:
نمونه قرارداد نرم افزاري: طراحی و راه اندازی سامانه/ تهيه نرم افزار، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه.

این فایل، فرم خام يک قرارداد همکاري در حوزه طراحي، راه‌اندازي سامانه هاي نرم افزاري و تهيه نرم افزار بر اساس نظام مهندسي و استانداردهاي توليد و توسعه نرم افزار(نماتن) مي باشد. با کمک اين نمونه می توان قراردادهاي همکاري در اين حوزه با شرکت ها مورد نظر منعقد نمود. اين نمونه مثال خوبي براي ساماندهي پروژه هاي نرم افزاري از ديدگاه قرارداد همکاري مي باشد.

بخشی از متن:

بخش اول: شرايط عمومي قرارداد
مقدمه
اين قرارداد در تاريخ 1/10/1389 بين ........................ به نمايندگي آقاي....................... از يك ســو كه در اين قرارداد كارفرما ناميده مي شود و شرکت ....................... به نمايندگي آقاي .............................. كه به موجب آگهي منتشرشده در روزنامه رسمي شماره ........... مورخ ............... اختيار امضاي اين قرارداد را دارند و از اين پس مشاور ناميده مي شوند ، از سوي ديگر منعقد  مي گردد.

ماده 1: موضوع قرارداد
موضوع قرارداد عبارتست از " طراحی و راه اندازی سامانه / تهيه نرم افزار  .................................................................." با استفاده از استانداردها ، فراروش ، روش ها و شرح خدمات مورد توافق در شرايط اختصاصي و پيوست‌هاي قرارداد.

تبصره 2: در طول مدت اجراي قرارداد و پس از تحويل سامانه / نرم افزار ، از تاریخ پایان قرارداد بمدت یکسال خدمات پشتيباني به عهده مشاور خواهد بود ، پس از اتمام این مدت کارفرما درصورت نیاز

فهرست مطالب:

كليات

بخش اول : شرايط عمومي قرارداد

بخش دوم : شرايط خصوصي قرارداد

بخش سوم : پيوست ها

پيوست 1 : تعاريف و اصطلاحات

پيوست 2 : ساير پيوست هاي مورد نياز

دسته بندی: عمومی » فرم و مستندات

تعداد مشاهده: 11644 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:104 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش