معرفی شرکت شاداب خراسان

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع غذایی
توضیحات:
معرفی شرکت شاداب خراسان، در قالب فایل word و در حجم 10 صفحه.

بخشی از متن :
شرکت شاداب خراسان که در سال 1337 تاسیس شد . که در ابتدا این شرکت شخصی بود که بعد ها این شرکت توسط سپاه پاسداران خریداری شد و به عنوان یک شرکت دولتی شناخته شد .
این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات زیادی می باشد. این شرکت در مشهد کیلومتر 12 جاده قدیم قوچان واقع شده است . از انواع محصولاتی که می توان نام برد که در این شرکت تولید می شود می توان به "رب گوجه فرنگی" انواع کمپوت ها از جمله سیب ، گلابی ، گیلاس ، آلبالو و ... ، کسزوجات که مهم ترین آنها عبارتند از : کنسرو عدس ، نخود ، نخود آبگوشتی ، لوبیا ، نخود سبز ، کنسرو بادمجان و کنسرو مخلوط سبزیجات و کنسرو ذرت نیرین و کنسرو لوبیا و قارچ باشد . در کنار این محصولات نیز محصولات متفرقه نیز تولیدمی شود از جمله انواع مرباجات می باشد . و بعضی از محصولات نیز در شرکت های تولیدی دیگر به سفارش شرکت شاداب تولید می شوند از جمله نوشابه ، خیار شور ، ترشی جات ،دوغ و ... می باشد .
این شرکت از نظر نیرو کار نیز دارای کادری مجرب می باشد . که نیروهای کارگر و فنی این شرکت در حدود 250 نفر می باشد . البته در ایام پر کار و در زمان کاهش تولید نیز در حدود 150 نفر می باشد و همچنین از نظر کادر مهندسین نیز این شرکت دارای کادری فعال و موفق می باشد . کادر مهندسین از جمله مهندسین کنترل و کیفیت ، مهندسین تولید ، و مهندسین برنامه ریزی و بازرگانی می باشد . در کنار این کادر ها دارای کادر فعال اداری نیز می باشد مانند حسابداری ، نیمه و معاونت می باشد . در این شرکت بزرگ تولید کشور .
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 15867 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:7 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش