مقاله ترجمه شده ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده « ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی»، به همراه مقاله زبان اصلی سال 2012، در قالب فایل word و به حجم 10 صفحه.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 9 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.

منبع مقاله:
International Journal of Educational Management,Vol. 26 No. 2, 2012,pp. 153-161

سال انتشار: 2012

بخشی از مقدمه:
به طور کل، اهمیّت مفهوم بازاریابی برای دانشگاه‌ها در سراسر جهان از دهه 1980 به بعد و به ویژه در بریتانیا بعد از تخصیص دوباره پلی تکنیک به دانشگاه‌ها در سال 1992 (کوتلر و فاکس ، 1995) افزایش یافته است. در نتیجه آن، افزایش رقابت دانشگاه‌ها را مجبور ساخته که همان طور که تلاش هایشان را برای جذب و نگه داری دانشجویان  در بازارهای داخلی و خارجی بهبود می‌بخشند، اصول بازاریابی را بیشتر و کامل تر در نظر بگیرند.


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 21643 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:1,182 کیلوبایت

 قیمت: 32,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را از حالن فشرده خارج نمایید.
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت، MBA و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و ویرایش شده مقاله ترجمه شده به همراه اصل مقاله به زبان انگلیسی