تحقیق شبکه و ارتباطات از راه دور

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق کلاسی مربوط به درس سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS)، با عنوان شبکه و ارتباطات از راه دور، در قالب فایل word و در حجم 51 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده.

این فایل شامل تحقیق بسیار جامع و کامل در زمینه شبکه و ارتباطات از راه دور می باشد که از ترجمه کتابهای لاتین تخصصی گردآوری شده است. ارائه مطالعات موردی در هر بخش از ویژگی های منحصربفرد این تحقیق است.

بخشی از مقدمه:
بدون وجود شبکه ها، کامپیوتری که روی میز شماست چیزی نخواهد بود جز یک ابزار افزایش بهره وری همانند ماشین تحریر که روزی چنین کاری می کرد. به هر حال قدرت شبکه ها ، کامپیوتر شما را به طرز شگفت انگیزی به ابزاری مؤثر برای کشف، ارتباطات و همکاری تبدیل کرده است که به صورتی گسترده بهره وری و مزیت رقابتی سازمان شما را افزایش داده است. صرف نظر از نوع سازمان ها (اعم از انتفاعی و غیر انتفاعی، بزرگ وکوچک ، جهانی یا محلی) یا صنعت ( تولیدی ، خدماتی یا مالی) شبکه ها، شیوه کسب و کار ما  را دگرگون ساخته است. شبکه ها شیوه های جدید انجام کار را ، از بازاریابی تا مدیریت زنجیره ی عرضه، خدمت به مشتری و مدیریت منابع انسانی را پشتیبانی می کند. بویژه اینترنت و همتای سازمانی آن اینترانت ، اثری بزرگ بر زندگی شخصی و حرفه ای ما دارند. اینترانت در واقع مزیتی رقابتی است که برای بقای سازمان ضروری است.
دراین فصل ما در مورد نحوه عملکرد شبکه ها بحث می کنیم، ابتدا اساس سیستم های ارتباط از راه دور را شرح می دهیم . درک این سیستم مهم است . ما بحث را در مورد خدمات شبکه ، پروتکل های شبکه و انواع پردازش های شبکه ادامه خواهیم داد و انواع شبکه ها، LAN و WAN و اینترنت را تعریف می کنیم. این بخش شامل کاربرد های شبکه هم می شود.

فهرست مباحث عمده تحقیق:
انواع شبکه
اینترنت
وب گسترده ی جهانی (World wide web)
کاربردهای شبکه
یادگیری الکترونیکی و یادگیری فاصله ای (از راه دور)
ارتباط از راه دور
...
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 27095 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 51

حجم فایل:115 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت، IT و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش