پاورپوینت فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان، در حجم 37 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان" در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
مصرف كنندگان هر روز بايد تصميمات زيادي براي خريد بگيرند. شركتهاي بزرگ، تحقيقات گسترده اي در زمينه تصميمات خريد مصرف كنندگان به انجام مي رسانند تا پاسخي براي اين سؤالات بيابند: مصرف كنندگا ن چه چيزي مي خرند، كجا مي خرند، چطور و چه قدر مي خرند، چه زماني مي خرند، و چرا مي خرند. بازاريابان مي توانند با مطالعه خريدهاي واقعي مصرف كنندگان متوجه شوند كه چه چيزي را در چه زماني و چقدر مي خرند. اما فهميدن چرايي رفتارخريد مصرف كننده، كار ساده اي نيست؛ پاسخ در اعماق فكر مصرف كننده مخفي شده است.

فهرست مطالب:
الگوي رفتار مصرف كننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
عوامل فرهنگي
طبقه اجتماعي
عوامل اجتماعي
عوامل شخصي
عوامل روانشناختي
انواع رفتار خرید
رفتار خريد پيچيده
رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
رفتار خريدهاي هميشگي
رفتار خريد تنوع گرايي
شناخت نياز
جستجوي اطلاعات
ارزيابي انتخابها
تصميم خريد
رفتار پس از خريد
مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوريها
تفاوتهاي فردي در قوه ابتكار
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 23841 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:1,566 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت، حسابداری، ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش