کتاب اسرار ماهیان آکواریومی ( Secrets of Aquarium Fish )

دسته بندي : کتاب » آموزشی
توضیحات:
کتاب اسرار ماهیان آکواریومی ( Secrets of Aquarium Fish )، تالیف مهندس سیامک مهینی، در قالب فایل pdf و در حجم 313 صفحه، مناسب برای کارآفرینان و علاقمندان فعالیت و کسب درآمد در حوزه شیلات و ماهیان آکواریومی.

این کتاب به صورت الکترونیکی بوده که شامل 6 بخش، آکواریوم و تجهیزات آن، شیمی آب، تکثیر و پرورش، محاسبات آب و فضا و مکان برای ماهیان ، تغذیه و بهداشت و بیماریها می باشد.

شما حتما تا به حال خیلی در مورد ماهیان آکواریومی و روشهای نگهداری انواع ماهی، تکثیر و پرورش، تغذیه و بیماریها و ... در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجعه کرده و مقالات مختلفی راخوانده اید، چه انگلیسی یا فارسی. اما هیچ کدام از این مقالات نتوانسته راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به تولید موجود زنده مورد علاقه تان و در نهایت به اشتغالزایی و درآمد مطمئن دست پیدا کنید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و  به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید. بعد از این همه جستجو شاید از خودتان پرسیده باشید:

 آیا واقعا راه آسان و سریعی جهت تولید ماهیان آکواریومی وجود دارد؟

 چه طور عده زیادی از افراد در این مورد درآمد عالی کسب می کنند، ولی من هنوز موفق نشده ام؟

من کاملا شرایط شما را درک می کنم، برای این که خودم هم حدود 20 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از ماهیان آکواریومی را کشف کنم و در این کار موفق شوم. خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید سر زدم و چندین هزار تومان صرف خرید کتاب های ایرانی و خارجی دراین زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام و قرض گرفتن از پدر و مادر را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم. ماه ها و سالها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیداکردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 20 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم، طوری که توانستم به شهرت خوبی در زمینه فعالیت خودم دست پیدا کنم.

و اما خبرخوب برای شما دوست عزیز:

شما راه 20ساله مرا فقط با پشتکار و کار مداوم در چندین ماه به آسانی طی خواهید کرد. حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 20 سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد نمائید.
آیا کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است؟ حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.
بله، شما دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی و ایرانی گران قیمت را بخرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی دراین کتاب پاسخ سوالات خود راکشف خواهید کرد و می توانید از همین امروز شروع به تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کنید و برای خود حرفه ای پردرآمد دست و پا کنید.

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند ؟

حقیقت این است که اکثر این سایت های شیلاتی توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز کارعملی و در نهایت درآمد شیلاتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!



به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد شیلاتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سالهاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید. آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد از ماهیان آکواریومی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.
این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق 20 ساله خود به شما کمک کنم هرچه سریع تر به درآمد دلخواه خود برسید.
تفاوت روش هایی که شما در این کتاب با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها و کتابها این است که همه ی این نکات طبق تجربه واقعی و علمی و عملی دربیش از 20 سال  بدست آمده و بر خلاف سایت ها وکتابهای دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر درکسب و کار شیلاتی خود موفق شوید و ماه ها از وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.
امید است قدمی هرچند کوچک جهت اشتغالزایی و درآمد مستمر هم میهنان عزیزم برداشته باشم.

فهرست کلی مطالب:
بخش اول: آکواریوم و تجهیزات آن
بخش دوم: شیمی آب
بخش سوم: تکثیر و پرورش ماهیان آکواریومی
بخش چهارم: محاسبات مهندسی فضاها و نیازهای مزارع تکثیر و پرورش
بخش پنجم: تغذیه ماهیان آکواریومی
بخش ششم: بیماری ها و روش های درمان ماهیان آکواریومی
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 15069 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 333

حجم فایل:4,125 کیلوبایت

  • راهنمای استفاده:
    ابتدا با یکی از نرم افزارهای فشرده سازی فایل ها نظیر winrar ، فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج نمایید.
    .......................................................................
    مناسب برای کارآفرینان و علاقمندان فعالیت و کسب درآمد در حوزه شیلات و ماهیان آکواریومی.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf