اخلاق در کسب و کار

دسته بندي : علوم انسانی » علوم اجتماعی
توضیحات:
مقاله فارسی با موضوع اخلاق در کسب و کار، در قالب فایل word و در حجم 9 صفحه.

چکیده:
بخش کسب و کار و بازرگانی در اقتصاد از ملاحظات و ملازمات اخلاقی بخصوصی برخوردار می باشد. اخلاق در کسب و کار از سالهای آغازین دهه 1990 میلادی نظر بسیاری از دانشمندان را به خود جلب کردهاست. پس از انقلاب صنعتی، اکثر سازمانهای تجاری و صنعتی با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی، به تدریج به کسب منافع بیشتر خود می اندیشیدند و با مشتریان، سهامداران، عرضه کنندگان مواد اولیه، اعتبار دهندگان و نیز جوامع محلی و جهانی و محیط زیست سر ستیز داشتند، در صورتی که با شروع دهه 90 تجدید نظر در رفتارهای سازمانی و پرداختن به رعایت اصول اخلاقی، ولو در حرف و سخن، مورد توجه و عنایت مدیران سازمانهای بازرگانی و صنعتی قرار گرفت. در این مقاله سعی بر آن است که علاوه بر تعریف اخلاق و مفهوم اخلاق در کسب و کار حوزه ها، مزایا و برنامه‌ریزی های اخلاقی در کسب و کار را نیز بررسی و فواید و اثرات تاکید کسب و کارها به این مهم را از دیدگاههای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست کلی مطالب:
مقدمه
مفهوم اخلاق کسب و کار و تحولات آن
حوزه های اخلاق کسب و کار
برنامه ریزی اخلاق در حوزه کسب و کار
نتیجه گیری
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 23761 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:62 کیلوبایت

 قیمت: 39,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش