پرسشنامه خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد خودپنداره تحصیلی (یسن چن، 2004)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی برای اولین بار توسط یی یسن چن در سال 2004 پس از اجرا روی 1612 دانش ­آموز تایوانی دوره دبستان ساخته شد. تمرکز این پرسشنامه بر سنجش خودپنداره دانش ­آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است. این ابزار دارای 15 پرسش می ­باشد و تصویر ذهنی فرد از خودش را می­ سنجد. و بر این اساس، خودپنداره را در سه سطح عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی مورد سنجش قرار می ­دهد.

در پژوهش افشاری­ زاده و همکاران (1392) که هنجاریابی پرسشنامه خودپنداره تحصیلی را انجام داده ­اند تعداد گویه­ ها از 15 گویه به 14 گویه کاهش یافت و فقط گویه 5 به دلیل بار عاملی کمتر از 30/0 از پرسشنامه حذف شدند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 14
تعداد مولفه : 3 مولفه (عمومی، آموزشگاهی و غیرآموزشگاهی)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 24051 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:14 کیلوبایت

 قیمت: 24,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استقاده برای کلیه پژوهشگران

  • محتوای فایل دانلودی:
    word و قابل ویرایش