طرح شهرسازی 5؛ طرح آماده سازی زمین مسکن مهر مهرگان

دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی
توضیحات:
طرح شهرسازی 5 با موضوع طرح آماده سازی زمین برای محدوده منطقه 5 مسکن مهر مهرگان در استان قزوین، در قالب pdf (تبدیل شده از پاورپوینت) و در حجم 65 اسلاید، همراه با تصاویر و نقشه ها.

در طرح شهرسازی 5 بعد از مطالعه و انتخاب سایت مهرگان و جمع آوری اطلاعات شناخت، به انجام مطالعات محیطی، جمعیتی، اجتماعی پرداخته و ضوابط و مقررات را بررسی کرده، سپس اقدام به تدوین ایده های اصلی طراحی (آلترناتیو) کرده و بعد از بررسی و امتیاز دهی، اقدام به طراحی طرح سه بعدی به صورت کلی و ارتفاع دهی نموده ایم.

بخشی از متن:
درحد فاصل محمدیه و قزوین، علاوه بر کانونهای فعالیتی عمده مانند کارگاههای سنگبری، تعمیرات ماشین، کارخانه های تولید نخ و فرودگاه قزوین، شهر بیدستان با 35000 نفر جمعیتو شهر شریفآباد با 20000 نفر جمعیت بعنوان دو سکونتگاه عمده قرار گرفته اند. این مراکز سکونتی
بدلیل استقرار در کنار جاده آبیک و فاصله نزدیک با شهرهای قزوین، الوند و محمدیه، دارای رشد چشمگیر جمعیتی می باشند.
روستاهای کوندج، حصارخروان، باورس و شترکمارخوین از جمله روستاهایی هستند که خدمات سطوح پایین خود را به دلیل نزدیکی به شهر محمدیه و ارتباط مستقیم با آن، در درجه اول از شهر محمدیه و در درجه بعد از الوند و قزوین دریافت می کنند. شهر محمدیه به انضمام روستاهای فوق یکی از مراکز سطوح خدماتی درجه 2 شهر قزوین را تشکیل می دهند.

فهرست کلی مطالب:
انتخاب سایت
مطالعات کلی
تدوین ایده های اصلی طراحی
...
دسته بندی: فنی و مهندسی » شهرسازی

تعداد مشاهده: 25101 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:8,586 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته شهرسازی


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf