کتاب فتح قله ثروتمندی از مسیر استقلال مالی

دسته بندي : کتاب » آموزشی
توضیحات:
کتاب الکترونیکی فتح قله ثروتمندی از مسیر استقلال مالی، در قالب فایل pdf و در حجم 56 صفحه.

در سرآغاز جوانی، آرزوی همگی ما اینست که یک درآمد شرافتمندانه و مناسب داشته باشیم و ثروتمند شویم. ( حالا چرا پولدار را نگفتیم بعدا در متن کتاب به طور مفصل توضیح خواهیم داد) اما به اکثر ما مسیر ثروتمندی را آموزش نداده اند. اصلا الگوی رفتار مالی خودمان را نمی شناسیم. نمی دانیم با پول چگونه رفتار کنیم. نمی دانیم کدام الگوی رفتاری مالی برای رسیدن به استقلال مالی و ثروتمندی مناسب و ضروری و کدام یک غیر مناسب هستند. نمی دانیم چگونه الگوهای رفتاری غالب خود را اصلاح کنیم. راهکارهای تجربه شده ثروتمندان را در مسیر رسیدن به استقلال مالی برایمان بازگو نکرده اند و فکر می کنیم به صورت یک راز مابین آنها جریان دارد و به ما نمی گویند. نگرش ثروتمندان نسبت به استقلال مالی را یک راز می دانیم و واقعا سردرگم اینکه چگونه آنها درآمدهای آنچنانی دارند ما را مبهوت می کند. مگر چقدر آنها زمان دارند که به این درآمدها رسیده اند؟
سالها با درآمدی که از کسب و کار یا شغل خود داریم و به خیال آنکه تامین هستیم زندگی می کنیم اما همیشه مضطرب این امر هستیم که اگر کسب و کارمان یا شغلمان را از دست بدهیم چه می شود و آیا کیفیت زندگیمان حفظ می شود؟
این کتاب در راستای پاسخ به این سئوالات و دهها سئوال دیگر در این راستا جمع آوری و تدوین شده است. به حق می توانیم بگوییم برای جمع آوری و تدوین این کتاب دو سال زحمت و تفکر جمعی صورت گرفته است و اکنون صادقانه می گوییم که در این تحقیق جامع ما قله ثروتمندی را از مسیر دستیابی به استقلال مالی کسب و بکار برده و اثرات فوق العاده موفق آنرا در زندگی خود مشاهده کرده ایم و اکنون آنرا منتشر می کنیم که نگرش ثروتمندان به ثروتمند نمودن جامعه است تا سطح زندگی همه افزایش یافته ، کسب و کارها رونق بگیرد، هیچ کودکی گرسنه نماند همه اقشار از آموزشهای مناسب برخوردار باشند و او نیز رشد نماید.
برای این مهم به سبک و سیاق کوهنوردان، ثروتمندی را یک قله و استقلال مالی را مسیری مناسب و امن برای فتح این قله ترسیم نموده ایم و در این مسیر با قرار دادن سی گفتار یا به عبارتی ایستگاه و پناهگاه ؛ خواننده محترم کتاب را ایستگاه به ایستگاه با سی گفتار همراهی کرده تا امن به هدف اصلی که فتح قله ثروتمندی است برسد.

در این کتاب برای شناسایی الگوی رفتار مالی یک پرسشنامه تدوین شده است.

تعدادی از عناوین گفتارهای این کتاب به شرح زیر است:
- داشتن درآمد به معنای استقلال مالی نیست.
- تعریف استقلال مالی
- پرسشنامه شناسایی الگوی رفتار مالی
- انواع الگوی رفتار مالی در افراد
- کدام الگوی رفتار مالی غالب استقلال مالی شخص را تضمین می کند؟
- استقلال مالی یک سیستم است که باید آن را تمرین کرد.
- چه راه هایی برای افزایش درآمد جهت دستیابی به استقلال مالی وجود دارد؟
- مدل دستیابی ثروتمندان به استقلال مالی
- نگرش ثروتمندان به دارایی
- نگرش ثروتمندان به درآمد
- اهمیت درآمدهای غیرفیزیکی در موفقیت مالی
- چرا اکثریت افراد به استقلال مالی نمی رسند؟
- دستیابی به استقلال مالی با کمترین ریسک!

به امید روزی که تمامی اقشار جامعه ایران عزیز سالم و ثروتمند باشند.
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 21798 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:1,292 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای همه


  • محتوای فایل دانلودی:
    این کتاب الکترونیکی یک فایل pdf است