پاورپوینت ورزش‌هاي دوران بارداري و پس از زايمان

دسته بندي : علوم پزشکی » پرستاری
توضیحات:
پاورپوینت ورزش‌هاي دوران بارداري و پس از زايمان، در حجم 9 اسلاید.

بخشی از متن:
اگر بگوئيم حال که باردار هستيد وقت آن رسيده که خودتان را به ورزش عادت دهيد زيرا تمرينات بدني، ورزش، استراحت و خواب کافي، اگر براي سلامت هر فرد ضروري باشد، براي خانم‌ها در هنگام بارداري واجب و حياتي است.آنچه در اين ميان درخور توجه است تغييراتي است که در چند دهه اخير در مراقبت‌هاي دوران بارداري به‌وجود آمده است. ورزش‌هاي دوران بارداري و پس از زايمان در گذشته مادران از هر نوع ورزش و تحرکي منع مي‌کردند و حرکات نرمشي و پياده‌روي را باعث سقط يا زايمان زودرس مي‌دانستند اما امروزه با تشکيل کلاس‌هاي آمادگي براي زايمان و آموزش تمرينات تنفسي و آماده‌سازي بدن براي زايمان، بيش از پيش اهميت ورزش مشخص شده است.گذشته از مسئله آمادگي براي زايمان، اعتقاد بعضي از مردم بر اين است که بارداري تناسب اندام را به‌هم مي‌زند. اما بايد گفت بارداري لزوماً اندام را خراب نمي‌کند. افزايش وزن، تغيير وزن بدن، کاهش نسبي تونوس شکم و بزرگي سينه‌ها موقتي است و مادر عاقل کسي است که اين تغييرات را به‌عنوان يک پديده موقتي پذيرفته و با ورزش و نرمش‌هاي مناسب دوران بارداري و پس از زايمان در رفع آن بکوشد.

فهرست مطالب :
دوران بارداري مرکز ثقل بدن تغيير
نرمش‌هاي صحيح سه امتياز بارز به همراه دارند
۱ـ اگر بارداري شما دچار مشکلاتي است پيش از شروع به نرمش يا ورزش با پزشک يا ماما مشورت کنيد.
ورزش های مناسب برای ماه چهارم بارداري:
ورزش های مناسب برای ماه پنجم بارداري:
ورزش های مناسب برای ماه ششم بارداري:
دسته بندی: علوم پزشکی » پرستاری

تعداد مشاهده: 2831 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:78 کیلوبایت

 قیمت: 4,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش