پاورپوینت طراحی سیستم خبره فازی پیش بینی سرطان سینه با نرم افزار فازی-کلیپس+ فایل پیاده سازی

دسته بندي : کارآفرینی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت طراحی سیستم خبره فازی پیش بینی سرطان سینه با نرم افزار فازی-کلیپس (Fuzzy Clips) در حجم 43 اسلاید، به همراه فایل پیاده سازی و همچنین مقاله انگلیسی مرجع مربوط به سال 2014.

بخشی از متن:
سرطان سینه یکی از شایعترین سرطانها در قشر بانوان است. این سرطان توموری بدخیم است، که با رشد سلولهای کنترل نشده در سینه گسترش پیدا میکند. لذا ، آگاهی قبل از ابتلا ، عاملی اساسی در تعیین میزان خطر گسترش و درنتیجه تشخیص زود هنگام این بیماریست. و این امر باعث شناسایی افراد با ریسک بالا و معرفی آنها به مراکز درمانی، بمنظور ارزیابی های بیشتر میشود.تشخیص بموقع و درمان صحیح در مراحل اولیه (در عرض 5 سال بعد از تغییر ماهیت اولین سلول به سلول سرطانی ) میتواند میزان بقا را از 56% به بیش از 86% افزایش دهد. این واقعیت، نیاز به فرایندی دقیق و قابل اطمینان برای پیش بینی سرطان سینه را به وضوح، توجیه میکند.
منطق فازي ابزاري است که کارايي آن مدلسازي کردن براي سيستم هايي است که مدلسازي براي آنها با روشهاي کلاسيک و رياضي امکان پذير نيست.تشخیص بیماریها در طبقات مختلف قرار می گیرد یک بیماری ساده ممکن است بروزش کاملا متفاوت باشد و به بیمار بستگی داشته باشد یک نشانه ممکن است به خیلی بیماریها نسبت داده شود از طرف دیگر بیماریهای مختلف ممکن است در بیمار طوری بروز کند که با بیماریهای دیگر اشتباه گرفته شود. سیستم خبره’( فازی- قانونگرا) یک سیستم استنتاج مبتنی بر منطق فازی ، همراه با قواعدی به صورت اگر -آنگاه است .
این مجموعه شامل پاورپوینت ارایه مقدمه ای بر سیستمهای خبره، منطق فازی، فعالیتهای مشابه انجام شده و مراحل کامل طراحی یک سیستم خبره فازی-قانونگرا بمنظور پیش بینی سرطان سینه در بانوان با نرم افزار Fuzzy Clips به انضمام فایل برنامه پیاده سازی شده و همچنین مقاله استنادی مرجع میباشد.کلیه اطلاعات تکمیلی از جمله لینک دانلود مستقیم نرم افزار، و اجرای برنامه در فایل ارایه موجود است.برنامه’ پیاده سازی با استفاده از پوسته fuzzy-clips در محیط ویرایشگر متنی Wordpad و به زبان کلیپس نوشته شده است.این برنامه باید با نسخه’ fuzzy-clips که ویرایش تکمیلی از clips و دارای قابلیت ایجاد و استنتاج سیستمهای فازی میباشد، اجرا شود. برنامه اجرا شده و شروع به پرسیدن سوال ها میکند.برای ایجاد سهولت استفاده از رابط کاربری تمام سوالها و پاسخ خروجی با زبان فنگلیش میباشد. کاربر بایستی به سوالات پاسخ مناسب دهد. در نهایت پاسخ خروجی که مبین ریسک خطر ابتلا میباشد به همراه نمودار پلات نتیجه نمایش داده میشود.

ارزیابی عملکرد سیستم: به استناد مقاله مرجع ، حد اقل متوسط خطاها (LSME) با مقایسه نتاج سیستم فازی با مجموعه داده های واقعی محاسبه شده . بعلاوه، یک پزشک متخصص زنان نتایج بدست آمده از سیستم را برای 100 نفر از بانوان ، با دقت متوسطی معادل 96% تایید کرده است. مرجع داده های استفاده استفاده شده، اطلاعات بانوان مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی تهران (سالم و مشکوک به بیماری) برای انجام معاینات غربالگری میباشد.

ضمنا" در صورت نیاز، ترجمه فارسی مقاله مرجع را نیز میتوانید از همین فروشگاه خریداری فرمایید.

دسته بندی: کارآفرینی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 27029 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:1,979 کیلوبایت

 قیمت: 43,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    با نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج شود. تمام اطلاعات مورد نیاز در فایل پاورپوینت موجود است.

  • محتوای فایل دانلودی:
    1) فایل ارایه پاورپوینت (43 اسلاید-فارسی)
    2) فایل پیاده سازی فازی کلیپس با پسوند clp
    3) مقاله لاتین مرجع - انتشار :International Journal of Engineering
    October-2014