پاسخ کتاب اینترو Active Skills for Reading

دسته بندي : کتاب » زبانهای خارجی

شما برای چک کردن جوابهای تمرینات کتاب اینترو Active Skill for Reading نیاز به فایل پی دی اف کتاب پاسخنامه دارید که آنرا با حجم بسیار پایین به راحتی در گوشی یا تبلت خود باز کنید و کنار کتاب خود قرار داده و پاسخ ها را با فایل جوابها چک کنید.

فایل پاسخ های کتاب اینترو علاوه بر قابلیت پرینت، با حجم کم حدود دو مگابایت ارایه شده است که شما به سرعت دانلود کنید، حجم کمی از اینترنت مصرف کنید و فضای کمتری در گوشی و یا تبلت شما اشغال نماید.

این فایل به شما نشان می دهد که فقط گروه تخصصی ماست که قادر ارائه فایل کم حجم کتاب ها با حفظ کیفیت آن است.

ما به حجم اینترنت، سرعت دریافت و باز کردن فایل، فضای رم گوشی شما و از همه مهم تر وقت شما احترام می گذاریم.

توجه: این فایل فقط فایل پاسخنامه تمارین کتاب می باشد و فقط قسمت مقدمه Teacher's Guide برای اساتید آمده است و نت های خلاصه شده و کوتاه شده در لا به لای تمارین موجود است.

این کتاب ترجمه متن های کتاب به فارسی نیست و اصلا قرار نیست برای تمرین ریدینگ شما متن های فارسی و ترجمه شده را مطالعه نمایید. مطالعه ترجمه فارسی متن های بر خلاف اصول و اهداف این کتاب و روشهای یادگیری زیان انگلیسی برای ارتقای سطح ریدینگ شماست.

پاسخنامه سایر سطوح کتاب نیز بر روی همین سایت قرار خواهد گرفت.

توجه: کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای پدیدآورندگان محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و انتشار فایل به هر طریقی پیگرد قانونی دارد.

توجه: فایل دانلودی فایل پی دی اف زیپ شده است که می بایست پس از دانلود فایل از زیپ خارج نمایید.

تعداد فروش فایل نشانگر اعتماد شما به کیفیت ماست.

حتما فایل نمونه را بصورت رایگان از همین صفحه دانلود نمایید تا با اطمینان خاطر از کیفیت محصول منحصر به فرد ما خرید نمایید.

دسته بندی: کتاب » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 20761 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: PDF

حجم فایل:1,344 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود بخشی از فایل جهت اطمینان از کیفیت ما
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و زبان آموزان

    حتما فایل نمونه را بصورت رایگان از همین صفحه دانلود نمایید تا با اطمینان خاطر از کیفیت محصول منحصر به فرد ما خرید نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf