کتاب IELTS Academic and General Task 2 (رایان)

دسته بندي : علوم انسانی » زبانهای خارجی
توضیحات:
دانلود کتاب IELTS Academic and General Task 2 ، در قالب فایل pdf.

کمتر کسی وجود دارد که با آموزش های استاد Ryan در زمینه آیلتس آشنا نباشد. کتاب رایتینگ تسک دو رایان از جمله معتبرترین کتاب های رایتینگ آیلتس می باشد. تیم ما این کتاب فوق العاده را از سایت رسمی آقای Ryan به قیمت 19 دلار برای شما دوستان بزرگوار خریده و در سایت قرار داده است. کتاب رایتینگ تسک دو رایان جدیدترین ورژن این کتاب می باشد که در سال 2017 ، به تازگی توسط استاد رایان Update شده است. این محصول در قالب یک فایل پی دی اف ارایه شده است که بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله آماده دانلود می باشد.

مزیت این کتاب مورد تایید بودن آن توسط اگزمینر های آیلتس فقط در چاپ جدید آن است. از دیگر مزایای آن شامل نمونه های نمره 9 رایتینگ آیلتس می باشد. دوستان با مطالعه این کتاب فوق العاده نه تنها مرحله به مرحله با نکات رایتینگ آیلتس تسک دو آشنا می شوند، بلکه با نمونه های موفق و نمرات 9 رایتینگ آیلتس تسک دو نیز آشنا می شوند. از مزیت دیگر این محصول فوق العاده قیمت باورنکردنی آن می باشد.
شما برای تهیه این محصول فوق العاده باید درسایت رسمی آقای رایان، مبلغ 19 دلار پرداخت نمایید. در حالیکه این محصول فوق العاده کاربردی را در سایت ما با قیمت باورنکردنی می توانید تهیه نمایید.
دسته بندی: علوم انسانی » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 21187 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:1,585 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.