پاورپوینت بازاریابی بین المللی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
دانلود پاورپوینت
با موضوع بازاریابی بین المللی، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی :
شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها .
در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی .
رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد .

دانش فرهنگی :
1- دانش واقعی : از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان
آن را آموزش داد مثل معانی رنگها
2- دانش مجازی یا تفسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ
که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان
و . . . .

فهرست مطالب:
مطالعات فرهنگی
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
دانش فرهنگی
حساسیت فرهنگی
عناصر فرهنگ
فرهنگ مادی
نهادهای اجتماعی
جهان بینی
زیبا شناسی
ارزیابی و شناخت فرهنگها
ارزیابی عناصر فرهنگ
تغییرات فرهنگی
آداب و سنن تجاری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19621 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:343 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.