پاورپوینت بازاريابي الكترونيكی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت بازار يابي الكترونيكی ، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است . فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان ، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است. جهانی شدن و مقررات زدایی ، تاکید بر سازمان های افقی ، فرایند محوری به جای وظیفه محوری ، استفاده از تفکر IT در تولید و خدمات ، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار ، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان ، گسترش کانال های جدید توزیع ، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها ، از مهم ترین این تاثیرات سشکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند .
لذا در اینجا و در صفحات بعد، با اشاره ای به ادبیات و مفهوم تجارت و بازاریابی الکترونیکی ، به کارکردها و تاثیرات آن در کسب وکارهای امروزی می پردازیم .
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه ای بر بازاریابی و تجارت الکترونیک
تاریخچه
اهداف
برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک
بازاریابی الکترونیک چیست؟
مزایای بازاریابی اینترنتی
مزایای ارتباطی
مزایای مبادلاتی
مزایای توزیع
اصول بازاریابی الکترونیک؛ ساختارها و چالش ها
علل تشکیل و نیاز به بازار الکترونیکی
جایگاه بازاریابی هدف دار و انبوه در بازارهای الکترونیکی
آميخته بازاريابي الکترونيک
قوانین بازاریابی الکترونیکی
برنامه ریزی در بازاریابی الکترونیکی
مدل نیروهای پنج­گانه پورتر
جمع ­بندی
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17564 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:1,203 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.