پاورپوینت مسایل و مشکلات قاچاق دارو در ایران

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مسایل و مشکلات قاچاق دارو در ایران، در 37 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
قاچاق دارو پس از مواد مخدر و اسلحه ،وحشتناک ترین نوع قاچاق است؛ چرا که زیان آن تنها شامل زیان اقتصادی نیست؛ بلکه سلامت و جان انسان ها را به خطر می اندازد . شاید بتوان گفت که اهمیت دارو و مصرف صحیح آن در هر جامعه ای از اهمیت تغذیه ي صحیح نیز بیش تر است. فقر و نارسایی غذایی یا رژیم تغذیه ي نادرست، اثرات مزمن و منفی درازمدت بر سالمت جامعه دارد؛ اما دارو نیازی است که به فوریت الزام می شود و به فوریت تاثیر می گذارد. و به همین ترتیب عوارض ناشی از سوء مصرف آن نیز خیلی زود دامنگیر فرد و اجتماع می گردد.
دارو کالایی است که شخص نیازمند در به دست آوردن فوری آن ،گاه همه ی سرمایه ي مالی و اندوخته¬ ی خود را بی بهانه بر طبق اخلاص می¬ گذارد و متاسفانه از قبل این اخلاص ، تنها شیادان، سوداگران بی رحم و سنگ دل، و مشتی انسان های پست و زالو صفت به نان و نوا می رسند.
از این روست که در تمامی کشورها و به خصوص در جمهوری اسلامی ایران، پیوسته حساسیت ویژه ای به تهیه و تأمین این کالای فوق العاده حیاتی وجود داشته و هم و غم جدی مسئولان همواره بر این بوده که حتی در شرایط دشوار اقتصادی کشور نیز نیازهای دارویی مردم به طور صحیح تامین گردد و به همین ترتیب است که مبارزه با قاچاق دارو ، نه فقط به خاطر زیان های مالی که برای اجتماع دارد ، بلکه بیش تر به خاطر حفظ سلامت مردم ، در سرلوحه ی مبارزات با قاچاق کالا قرار دارد .

فهرست مطالب :
- توصیف
- تبیین : چرایی و چگونگی موضوع
- تحلیل متغیرها : تعداد متغیر و روابط متغیر و میزان ارتباط متغیرها
- پیش بینی : یک سال آینده یا چند سال آینده
- پیشنهاد: چه راهکارهایی باید انجام داد
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 16914 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppx

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:21,714 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش

  • گالری تصاویر :