تحقیق واسطه گری چند فرهنگی بین معلم و دانش آموزان

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
تحقیق واسطه گری چند فرهنگی بین معلم و دانش آموزان، در قالب فایل Word در 17 صفحه.

تحقیق شامل منابع درون متنی و منابع پایان متن به روش apa می باشد و منابع جدید و به روز و از مقالات معتبر می باشند.

بخشی از متن فایل:
بسیاری از فلاسفه و دانشمندان علوم اجتماعی بر این باورند که وجه تمایز اساسی انسان و حیوان،امکان دستیابی به فرهنگ است؛ و فرهنگ که ارزش های پذیرفته شده و به کار بسته شده است درجلوه هایی مانند دین، علم، عرفان، هنر، آداب، اخلاق و فلسفه نمایان شده و در حوزه های گوناگون فردی و اجتماعی واقعیت می یابد.
در واقع، آدمیزاده راه دور و درازی برای رسیدن به مقام انسانی و واراسته شدن به گوهر انسانی در پیش دارد. در واقع، انسان شدن آدمیزاده در گرو دستیابی به الگوهای زندگانی انسانی است و این الگوهای زندگانی انسانی همانا فرهنگ است. با این اوصاف، تکامل یک جامعه در دارا بودن یک فرهنگ نیست بلکه در نتیجه رو کردن به آن و کوشش به همگامی و همراهی با آن است که در تربیت و آموزش نمود پیدا می کند. (نقیب زاده ، 1391)

فهرست مطالب:
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه-بیان مساله-اهمیت و ضرورت تحقیق-اهداف اموزش چند فرهنگی
فصل دوم مروری بر پیشینه نظری تحقیق
تعریف آموزش چند فرهنگی
فعالیت های کلاسی در آموزش چند فرهنگی
تربیت معلم در آموزش چند فرهنگی
رویکردهای آموزش چند فرهنگی
فصل سوم نتیجه گیری
نتایج
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 13012 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:289 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word