ربات سرخطی بورس

دسته بندي : عمومی » گوناگون
توضیحات:
ربات سرخطی بورس، آموزش 3 روش سرخطی زدن در بورس.

ترفند سرخطی زدن در بورس ( با استفاده از بهترین ربات سرخطی ) درواقع به سفارش‌هایی گفته می‌شود که در اولین لحظه باز شدن بازار باهدف به دست آوردن جایگاه خوب در صف خرید و یا صف فروش از طرف مشتری ارسال شود .

این ربات به‌عنوان یک دستیار پرسرعت و با دقت به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید سفارش خود را در کارگزاری ثبت نمایید.

چطور در بورس سرخطی بزنیم؟ ( ربات سرخطی )

اگر شما هم جزو فعالان بازار سرمایه باشید حتما تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که بخواهید یک سهم را در زمان مناسب خریداری کنید. ولی مشکلی که هست اینه که در آن زمانی که شما می‌خواهید ثبت سفارش کنید، ممکن است صدها هزار نفر درخواست خود را ثبت کرده باشند.

و جمعا با یک صف خرید ۱۰—۲۰ و یا حتی ۴۰ میلیونی مواجه باشید. ما می‌توانیم این مشکل را برای شما حل کنیم.

ما می‌توانیم پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین ربات ثبت سفارش فوری در بازار بورس را برای شما برنامه‌نویسی کنیم.

این ربات ( بهترین نرم افزار سرخطی ) به‌صورت خودکار و با توجه به‌پیش تنظیماتی که انجام داده‌اید قابلیت دارد که در پنل کارگزاری مورد نظرتان سفارش شما را ثبت کند.
چرا باید ربات سرخطی بورس داشته باشیم؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش اومده باشه که واقعا خرید ربات سرخطی چه دلیلی داره!؟

تصور کنید سهمی که میخواید بخرید هر روز صف خرید چند صد هزارتایی تا چند صدمیلیونی داره! با داشتن ربات سرخطی شانس شما برای خرید این سهم به‌شدت افزایش پیدا میکنه.

تصور کنید سهمی که میخواید بفروشید هر روز صف فروش چند صد هزارتایی تا چند صدمیلیونی داره! با داشتن ربات سرخطی شانس شما برای فروش این سهم به‌شدت افزایش پیدا میکنه.

اگر در هر روزی که در صف خرید یک سهم قرار می‌گیرید و موفق به خریدش نمیشید، تنها ۵ درصد ضرر کنید، در طول یک هفته نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد ضرر می‌کنید! پس استفاده از ربات سرخطی یک ضرورت است.

اگر در هر روزی که در صف فروش یک سهم قرار می‌گیرید و موفق به فروش نمیشید، تنها ۵ درصد ضرر کنید، در طول یک هفته نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد ضرر می‌کنید! پس استفاده از ربات سرخطی یک ضرورت است.

چرا ربات سرخطی
ورود به صف سنگین
حتما شده با دیدن صف‌های خرید و از دست دادن روزی ۵ درصد سود حسرت قرار گرفتن در آن صف‌ها را داشته باشید. با ربات ما شانس زیادی برای ورود به صف‌های خرید دارید.

بدون نیاز به تخصص
کار با ربات در حد یک کپی پیست ساده هست و تنها به یک مرورگر فایرفاکس یا کروم نیاز هست. بدونید روی موبایل کار نمیکنه

مناسب اکثر کارگزاری‌ها
تمامی کارگزاری‌هایی که از سامانه آنلاین پلاس استفاده می‌کنند

خروج از صف‌های فروش
گاهی شما در صف فروش سهمی اسیر میشید و نمیتونید از اون خارج بشید و روزی ۵ درصد از سرمایتون رو از دست می‌دید . با ربات ما به‌راحتی از صف فروش خارج بشید.

فیلم آموزشی قدم‌به‌قدم
همراه با ربات فیلم آموزشی قدم‌به‌قدم هم تقدیم میشه که به‌سرعت خودتون رو برای رقابت آماده کنید.

توضیحات پیش از خرید
ربات درواقع یک انسان سریع هست که به‌سرعت و به‌صورت مکرر و البته با رعایت قانون ۳۰۰ میلی‌ثانیه مصوب اقدام به ارسال پیاپی سفارش از چند ثانیه پیش از شروع بازار می‌کند تا به‌محض باز شدن بازار سفارش شما ثبت شود. دقت داشته باشید وعده بازدهی ۱۰۰% یا قرارگیری حتمی در نفرات اول صف از طرف هرکسی مطرح شود دروغی بیش نیست. ربات شانس شما را در ورود به صف خرید یا فروش را افزایش می‌دهد ولی این به این معنی نیست که با هر دفعه استفاده شما موفق خواهید بود. شما بدون ربات تقریبا شانسی برای ورود به صف‌ها ندارید ولی با استفاده از این ابزار این شانس را خواهید داشت.
سوالات متداول ربات ثبت سرخطی بورس

آیا با این ربات هر روز نفر اول میشم من چنین انتظاری دارم؟
پاسخ : خیر چنین چیزی ممکن نیست و اگر کسی چنین قولی بهتون داد بدونید کلاهبرداره.

پس ربات به چه دردی میخوره ؟ چه امکانی به من میده ؟
پاسخ : بگذارید این‌جوری بهتون بگم. وقتی شما به‌صورت دستی سعی می‌کنید توی صف‌های سنگین برید درواقع دارید با تاسی که ۶ وجه داره سعی می‌کنید ۷ بیارید. مسلما تا ابد هم ۷ نمیارید چون تاستون فقط ۶ وجه داره. ولی تاس ما ۷ هم داره. ولی دقت کنید که هنوز ۱ و ۲ هم داره.

چقدر در روز وقت باید بگذارم ؟
پاسخ : اگر روزی ۵ دقیقه در ساعت هشت و نیم وقت بذارید در طی زمان سودی می‌گیرید که با هیچ روشی نمیتونید بگیرید.

آیا نیاز به سخت‌افزار خاصی دارم ؟
پاسخ : خیر فقط یک لپ‌تاپ و کامپیوتر و مرورگر کروم یا فایرفاکس.

آیا خرید این ربات‌ها و استفاده از آن‌ها تخلف محسوب نمیشه؟
تعهدی که کارگزاری‌ها برای سرخط زدن و محدودیت میلی‌ثانیه از کلیه کاربران به‌تازگی می‌گیرند این است که کمتر 300 میلی‌ثانیه نباید دو سفارش ارسال گردد. این مورد در ربات کاملا پیش‌بینی‌شده و قابل تنظیم هست که در هرچند میلی‌ثانیه چند بار سفارش توسط ربات ارسال شود.
دسته بندی: عمومی » گوناگون

تعداد مشاهده: 12125 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: exe, txt, mp4

حجم فایل:26,378 کیلوبایت

 قیمت: 295,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فیلم آموزشی به همراه کد ربات

  • گالری تصاویر :