پاورپوینت علم زمین شناسی

دسته بندي : علوم پایه » زمین شناسی
توضیحات:
پاورپوینت علم زمین شناسی دارای 8 اسلاید جذاب و دیدنی با موضوع زمین شناسی است.

 این پاورپوینت دارای ترنزیشن و انیمیشن های جذابی می باشد. همچنین در سمت راست اسلاید های پاورپوینت علم زمین شناسی می توانید مسیر ارائه مطالب را به مخاطبانتان نمایش دهید. در ادامه می توانید بخشی از مطالب پاورپوینت علم زمین شناسی را مطالعه نمایید.

زمین شناسی یا ژئولوژی از لغت یونانی Geo به معنی زمین و Logos به معنی علم یا منطق گرفته شده است. به عبارت دیگر زمین شناسی، علم مطالعه زمین می باشد.
زمین شناسی علمی است که درباره پیدایش زمین، تشکیلات، ساختمان و مواد تشکیل دهنده زمین، کوه ها، دشت ها و اقیانوس و همچنین تاریخ پیدایش جانداران و تسلسل وقایع فیزیکی در زمین و بالاخره تحولاتی که در زمین صورت گرفته و می گیرد بحث می نماید.

زمین شناسی دانش سیاره زمین است و درباره منشا مواد و اشکال موجود بر آن صحبت می کند. گذشته این سیاره و فرآیندهایی که بر روی آن رخ داده یا درحال رخ دادن است و بر اشکال آن تاثیر دارد بررسی شود. برای حصول نتیجه از این مباحث در زمین شناسی باید اثر فشارهای مختلف مورد اثر بر زمین و همچنین شیمی موادی که این سیاره از آن تشکیل شده و اثر موجودات زمین در آن از جنبه های مختلف مورد بحث قرار گیرد.

زمین شناسی در نیم قرن اخیر در جهان و در ربع قرن حاضر در ایران گسترش فراوانی یافت. بسیاری از نظریات سابق دگرگون شد و زمین شناسان در بررسی سیاره پرارزش خود به آگاهی های نوین دست یافت که پایه علوم زمین جدید را فراهم ساخت چون مانند؛ همه رشته های تجربی کار زمین شناسی براساس مشاهده و تغییر است. لذا هر قدر امکان مشاهده مستقیم و غیر مستقیم ما، از راه های ژئوفیزیک، ژئوشیمی، ماهواره ها و الکترونیک افزایش یابد، طبعا آگاهی های ما هم از جهان و از گذشته کره زمین عمیق تر می گردد.

فهرست مطالب پاورپوینت زمین شناسی:
ریشه لغوی
دید کلی
تاریخچه، سیر تحولی و رشد
تعریف علم زمین شناسی
نقش زمین شناسی در زندگی
ارتباط زمین شناسی با سایر علوم
تقسیمات علم زمین شناسی
دسته بندی: علوم پایه » زمین شناسی

تعداد مشاهده: 2551 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:1,647 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت

  • گالری تصاویر :