پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان " ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان " در حجم 24 اسلاید شامل چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی، بازاریابی چیست، تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی، وظیفه بازاریاب، پنج شرط مبادله، بازاریابی رابطه، شبکه بازاریابی ...

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان" ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان " می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

فهرست مطالب:
چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی
بازاریابی چیست؟
تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی
وظیفه بازاریاب
پنج شرط مبادله
بازاریابی رابطه
شبکه بازاریابی
مدیریت بازاریابی
حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریابی
مفاهیم رقابتی که سازمانها برای هدایت فعالیتهای بازاریابی خود استفاده می کنند
مفهوم تولید
مفهوم کالا
مفهوم فروشندگی/ مفهوم فروش
مفهوم بازاریابی
تعریف بازاریابی واکنشی و خلاق
مزایای یک مشتری بسیار راضی
سه مانعی که شرکتها برای تبدیل به جهت یابی بازاریابی با آن رو برو هستند
مفهوم بازاریابی اجتماعی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17589 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:375 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش
    -----------------------------------
    عنوان: پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
    دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی)
    فرمت:‍ پاورپوینت
    تعداد اسلاید: 24 اسلاید